سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) باعث افتخار کاشان است

کاشان فردا ــ فرماندار کاشان در نشست ستاد هماهنگی مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال ضمن تقدیر از اعضای ستاد و دست‌اندرکاران این آیین، گفت: باعث افتخار و غرور مردمان خطه دارالمومنین است که از وجود مبارک حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) متنعم و برخوردارند.

حمیدرضا مومنیان افزود: خوشبختانه با تلاش متولیان آستانه و پیگیری مدیران محلی و شهرستان کاشان شاهد توسعه حرم حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) هستیم.

وی ضمن پاسداشت حرکت آیینی و نمادین مردم خطه فین، اظهار داشت: پایداری و پشتیبانی اهالی فین کاشان جای تقدیر دارد و این آیین را به‌عنوان یک برنامه بین‌المللی مطرح نموده و نشان از تعلق خاطر مردم دیار دارالمومنین به اهل‌بیت (ع) دارد.

مومنیان ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای برقراری نظم، ایمنی و امنیت کامل زائران و مشتاقان حضرت سلطانعلی گفت: فراهم نمودن شرایط مناسب برای تسهیل حضور مردم وظیفه همه دست‌اندرکاران و متولیان امر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی شاهد رفاه و آسایش بیشتر مردم در طول برگزاری مراسم باشیم.

فرماندار کاشان ماحصل اقدامات و فعالیت‌های این ستاد را معرفی صحیح و در شان حضرت سلطانعلی بن محمد باقر (ع) بیان نموده و افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌های آموزشی و مدیریت دقیق و اجرای مصوبات ستاد و کمیته‌ها این مراسم بهتر از سابق در سطح فاخر برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.