صدای کاشان باید از صداوسیمای کاشان شنیده شود

کاشان فردا ــ نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر کاشان بحث حقوق کارگران کارخانه ریسندگی و بافندگی است که در حدود ۲۰، ۱۰ یا ۵ سال حقوق معوقه دارند و من مطمئن هستم دارایی‌های این شرکت، کفاف بدهی‌های آن‌را می‌دهد.

«سید جواد ساداتی‌نژاد» در آیین بدرقه و پیشواز فرماندار قدیم و جدید کاشان در اتاق بازرگانی کاشان، گفت: باید سفره مشکل حقوق کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان در سال ۹۷ با تشکیل کارگروه‌های ویژه و پشتیبانی فرماندار جمع شود.

ساداتی‌نژاد یکی دیگر از مشکلات اصلی کاشان را فقدان زیرساخت‌ها خصوصا در بخش راه عنوان کرد و افزود: بعد از ۴۰ سال هنوز ما جاده امنی غیر از جاده قمصر و مشهد اردهال نداریم و سالیانه چندین نفر در جاده‌های منطقه جان خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به بحث رادیو کاشان تاکید کرد: کاشان باید رادیو مستقل داشته باشد و مردم باید صدای کاشان را از صداوسیمای کاشان بشنوند.

در آیین بدرقه و پیشواز فرماندار قدیم و جدید کاشان که با حضور حمید طباطبایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و آیت‌الله نمازی امام جمعه کاشان برزگزار شد، از زحمات حمیدرضا مومنیان به عنوان فرماندار قدیم تقدیر و علی‌اکبر مرتضایی قهرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.