۲۰ کشته و ۲۰ مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و تریلر حامل گازوئیل

کاشان فردا ــ بر اثر برخورد یک‌دستگاه اتوبوس با یک‌دستگاه تریلر حامل گازوئیل در کیلومتر ۴۰ آزادراه کاشان ــ نطنز در نزدیکی بادرود، ۲۰ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۲۰ نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

«پیرحسین کولیوند» سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۱۴دقیقه دوشنبه‌شب وقوع حادثه تصادف در جاده کاشان ۲۵کیلومتری نطنز به سامانه ۱۱۵اعلام شد و بلافاصله ۴دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.صحنه‌ای حادثه تصادف اتوبوس با تانکر گازوئیلهمچنین روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان گزارش داد که در حادثه متاسفانه ۲۰ نفر از مسافران اتوبوس که از تهران عازم کرمان بود جان خود را از دست داده و ۲۰ نفر نیز دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

بنا بر این گزارش ۷ خودرو عملیاتی و پشتیبان از سه ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی کاشان به محل اعزام شده و با همراهی تیم‌هایی از آتش‌نشانی‌های نطنز و بادرود آتش را پس از حدود یک‌ساعت از وقوع مهار کردند.

ترافیک طولانی و شدید در لحظاتی نخستین حادثه مانع از حضور فوری نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به محل حادثه بود.
حضور اورژانس کاشان در حادثه تصادف اتوبوس با تانکر حامل گازوئیلروابط عمومی اورژانس کاشان هم گزارش داد که مصدومین حادثه به بیمارستان‌های فاطمیه بادرود و شهید بهشتی کاشان اعزام شده‌اند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.