افتتاحیه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کاشان

افتتاحیه هفته کتاب ایران در کاشان برگزار می‌شودکاشان فردا ـ «نیکنام حسینی‌پور»‌ مدیرعامل «خانه کتاب» و دبیر بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از برگزاری آیین گشایش این دوره از هفته کتاب در کاشان، پایتخت کتاب ایران خبر داد.

نشست هم‌اندیشی درباره بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران امروز2شنبه 9مهرماه با حضور نیکنام حسینی‌پور، دبیر این دوره و محسن رضایی، محمد رنجبری، محمدحسن فکری و محمد اللهیاری، دبیران دوره‌های پیشین هفته کتاب، در موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در این نشست، حسینی‌پور با بیان اینکه در این دوره هفته کتاب سعی کردیم از همه نهادها و سازمان‌ها در برگزاری هفته کتاب استفاده کنیم، گفت: نزدیک ۶۰ سازمان و نهاد در برگزاری این دوره از هفته کتاب دخیل هستند.

وی افزود: مستندسازی فعالیت‌های هفته کتاب و انتشار در قالب کتاب را در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم در این کتاب، عکس‌ها، شعارها، پوسترها، برنامه‌ها و … را گردآوری کنیم.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب با بیان این‌که تمرکز خوبی برای برگزاری هفته کتاب بر استان‌ها داریم اعلام کرد: افتتاحیه هفته کتاب در کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

در این نشست «حسین معافی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ضمن آمادگی این شهرستان جهت برگزاری آئین افتتاح بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های پیشنهادی دبیرخانه اجرایی پایتخت کاشان را جهت این امر برای حاضرین تشریح کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.