گام بلند پورتال شهرداری کاشان به سمت دولت الکترونیک

تصویر صفحه نخست پایگاه اینترنتی شهرداری کاشانکاشان فردا ـ پایگاه اینترنتی رسمی شهرداری کاشان با پوسته و سروشکلی زیبا، گام بلندی به سمت تحقق دولت الکترونیک در بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی شهر برداشته‌است.

در پوسته و نمای جدید سایت رسمی شهردای کاشان به آدرس kashan.ir دیکر از شلوغی و به‌هم‌ریختگی صفحه نخست قبلی خبری نیست، و با لودشدن صفحه، تصویر بزرگ و زیبایی از یکی از آثار فاخر باستانی کاشان در اسلایدبار سایت نمایان می‌شود، و بخش‌های مختلف این پورتال در بالای این تصویر ‌فهرست‌بندی شده‌است.

در این فهرست به ترتیب؛‌ صفحه اصلی، شهر کاشان، شهرداری کاشان، معاونت‌ها و مناطق، سازمان‌ها، اخبار و بخش ویژه بودجه سالانه قرار دارد که در هر بخش نیز ریرمجموعه‌هایی تعریف‌شده که با کلیک بر هر بخش، فهرست کشویی زیرمجموعه‌ها باز و قابل دسترسی است.

با اسکرول‌کردن به سمت پایین تصویر اسلایدبار، دیگر بخش‌های شهرداری کاشان نمایان می‌شود، که برخی هنوز فعال نشده است.

پایگاه اینترنتی شهردادی کاشان البته تا رسیدن به ایده‌آل‌های «دولت الکترونیک» زمان دارد، اما این گام نخست را باید به فال نیک گرفت و به روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان تبریک گفت.

امیدواریم همان‌گونه که پوسته و نمای ظاهری سایت زیبا و حرفه‌ای طراحی شده‌است، سخت‌افزارها و سرورهای مناسب و قوی هم برای اجرا و تحقق ساختارمند و شفاف دولت الکترونیک برای آن ایجاد شده باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.