7خانه فرهنگ در سطح شهر در حال احداث و تجهیز است

کلنگ‌زنی خانه‌های فرهنگ توسط شهردار کاشانکاشان فردا ـ شهردار کاشان در آیین کلنگ‌زنی خانه‌های فرهنگ اعلام کرد: 7 خانه فرهنگ در سطح شهر در حال احداث و تجهیز است.

به گزارش وب‌سایت شهردای کاشان، سعید ابریشمی‌راد گفت: توجه به تعاملات اجتماعی با سبک زندگی امروز در محلات نیازمند زیر‌ساخت‌هایی است که بتوانیم مردم را دور هم جمع کرده و باعث اعتلای مباحث فرهنگی و آموزش شهروندی باشیم.

ابریشمی راد افزود: بر اساس برنامه سال97 که اساس آن اخذ نظر از مجالس مشورتی و معتمدین محلات بود؛ در محلات و مناطقی که زیرساخت‌های فرهنگی نداشتیم، مصمم به احداث خانه‌های فرهنگ شدیم.

وی اعلام کرد: در منطقه لتحر و محدوده بلوار نماز تملک برای ساخت خانه‌های فرهنگ صورت گرفته است و در خیابان کارگر در محدوده سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان و محله امام‌زاده هادی فین نیز خانه‌های فرهنگ احداث خواهند شد.

شهردار کاشان خاطرنشان ساخت: خانه‌های فرهنگ در مناطق کم‌برخوردار و پرتراکم شهر از جمله کوچه حسین‌پور، انتهای بلوار صنعت در مجاورت آپارتمان‌های دیبا، و راوند بوستان آزادگان در مجاورت ناحیه شهرداری، بنا به نیاز شهروندان احداث می‌شود.

ابریشمی‌راد گفت: این مکان‌های فرهنگی به طور متوسط 510متر زیربنا داشته و در دو طبقه احداث می‌شوند.

گفتنی است سالن اجتماعات، 4کلاس و کارگاه آموزشی، قرائت‌خانه و فضایی به عنوان گالری بخش‌های این خانه‌های فرهنگ است و میزان اعتبار برای بهره‌برداری از این هفت پروژه (تملک و احداث) بالغ بر 7میلیارد تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.