تولید فیلتر ایرانی در آران و بیدگل

نخستین تولیدکننده فیلتر ایرانی در کویر آران و بیدگلکاشان فردا ـ متخصصان شرکتی در آران و بیدگل، به دانش تولید سالانه یک میلیون و ۳۰۰هزار کیسه هوا و فیلتر با کیفیت ایرانی دست‌یافتند.

به گزارش صداوسیما؛ «علی‌اکبر معماری‌فر» آران و بیدگلی ساکن آلمان، این شرکت را به فناوری روز دنیا از جمله دستگاه‌های پیش‌رفته دوخت کیسه مجهز کرده و موفق به تولید فیلترهای باکیفیت ایرانی، با قیمت نصف مشابه خارجی شده است.

وی استفاده از دستگاه‌های به‌روز خیاطی، جلوگیری از خطای انسان در دوخت، همچنین پارچه‌های باکیفیت را مهم‌ترین قابلیت‌های کیفیت این کیسه‌ها در مقایسه با مشابه خارجی دانست و گفت: هم‌اکنون شرکت تولید فیلتر و صافی آران و بیدگل با دو شیفت کاری، سالانه یک میلیون و 300هزار فیلتر در اندازه‌های مختلف تولید می‌کند و قصد دارد، تولید خود را تا پایان سال به یک میلون و 800هزار کیسه افزایش دهد.

این صنعت‌گر کارآفرین افزود: با وجود تعطیلی کارخانه‌ها در کشور، در این شرکت صنعتی تعداد کارگران از ۲ماه پیش تا کنون از 30 کارگر به 70کارگر و شیفت کاری هم از یک شیفت به ۲ شیفت افزایش یافته است.

معماری‌فر به کارگیری نیروهای بومی این شهرستان به‌ویژه حدود 40بانو، همچنین ارسال محصولات تولیدی به شرکت‌های صنعتی بزرگ همچون فولاد مبارکه و سیمان اصفهان را از دیگر فعالیت‌های این شرکت تولیدی بیان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.