خط تماس ۱۱۰کاشان با مرکز استان تجمیع شد

خط تماس ۱۱۰ کاشان با مرکز استان تجمیع شدکاشان فردا ـ فرمانده انتظامی کاشان از طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ این شهرستان با مرکز ۱۱۰ استان خبر داد.

 

سرهنگ علی پورکاوه در گفت‌و‌گو با تسنیم افزود: در طرح تجمیع خطوط 110 استان اصفهان پس از تماس تلفنی شهروندان کاشانی با 110 اپراتوران مرکز استان جواب‌گو و پس از شنیدن درخواست امدادخواه، مراتب را به حوزه های مربوطه ابلاغ می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: کاهش نیروی انسانی، افزایش کمی و کیفی ماموریت‌ها، سرعت انتقال و افزایش ضمانت اجرایی ماموریت‌ها از اهداف اجرایی‌شدن این طرح است.

 

فرمانده انتظامی کاشان، اشراف اطلاعاتی و استانداردسازی رفتار را از دیگر اهداف طرح برشمرد و ابراز داشت: کنترل، هدایت و مدیریت بحران از طریق قرارگاه مستقر در فرماندهی و کنترل این مرکز و کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان از دیگر مزایای این طرح است.

 

وی با بیان این‌که یکی از اهداف سامانه تغییر جغرافیای جرایم بوده است، خاطرنشان کرد: با تماس تلفنی افراد به این سامانه و اختصاص کد مخصوص هر تماس و ثبت اطلاعات، جرایمی که در هر منطقه رخ می‌دهد، ثبت می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تماس با سامانه تجمیع خطوط 110 را در تعیین جرایم مناطق این شهرستان تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: لازم است شهروندان از آدرس دقیق و جدید استفاده کنند زیرا اپراتوران در مرکز استان مستقر بوده و با آدرس‌های قدیم آشنایی ندارند.

 

در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 65 هزار تماس از طریق شهروندان کاشانی با مرکز 110 برقرار شده که 60 درصد از آن‌ها عملیاتی و مابقی مشاوره‌ای بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.