کنکور تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده است

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورشکاشان فردا ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: کنکور به این شکل و شیوه، تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده است و کار معلم و مدرسه را از مسیر خود به انحراف کشانده است.

 

به گزارش مهر، «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش وپرورش، به منظور بازدید از روند طرح‌های عمرانی و آموزشی، به استان اصفهان سفر کرده و بازدید از شهرهای گلپایگان و خوانسار، بازدید از مراکز آموزشی، مراسم کلنگ‌زنی ودیدار با فرهنگیان در جلسه آموزش و پرورش شهرستان، از جمله برنامه‌های وی این سفر استانی است.

 

بطحایی در گلپایگان گفت: از تمام خانواده‌ها می‌خواهم در کنارزدن موانعی که باعث دورشدن آموزش و پرورش از مسیر اصلی خودش‌شده، کمک کنند. آموزش و پرورش اصلاح این مسیر را آغازکرده، از همه خانواده‌ها و رسانه‌ها دعوت می‌کنم به کمک آموزش و پرورش بیابند.

 

بطحایی بیان کرد: این خیلی بد است برای کشوری که نیاز فرزندانش تمرین مهارت‌های زندگی است، اما منافع برخی از بازار کاذب کنکور و مهارت‌های بیهوده تست‌زنی از چند ده هزار میلیارد تومان سر بزند.

 

وی گفت: من مطمئنم به‌زودی و با کمک همه دل‌سوزان تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش به مسیر اصلی خود بر می‌گردد.سیطره کنکور در کار مدارس ما اختلال ایجاد کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.