با حذف بروکراسی ادارای مشکلات صنایع به حداقل می‌رسد

سرپرست فرمانداری کاشان در بازدید از شرکت لنت پارسکاشان فردا ـ سرپرست فرمانداری کاشان تصریح کرد: تا حد امکان باید موانع موجود از سر راه سرمایه‌گذار برداشته شود تا صنعت‌گران با انگیزه و علاقه بیشتری به پیش‌رفت و توسعه کار خود برسند.

 

علی‌اکبر مرتضایی در دیدار از شرکت «لنت پارس»، رفع مشکلات صنایع را از مهم‌ترین دغدغه‌های خود دانست و افزود بخشی از مشکلات صنایع در شهرستان را می‌توان با حذف بروکراسی اداری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها با فرمانداری به حداقل رساند.

 

سرپرست فرمانداری کاشان با اشاره به موارد مطرح‌شده از سوی مدیرعامل شرکت لنت پارس، خاطرنشان کرد: پیگیری برای تامین ارز صنایع و بررسی مباحث ترافیکی شهرک صنعتی قطب راوندی از جمله مواردی است که در دستور کار شورای ترافیک برای رفع مشکلات شرکت قرار گرفته و در نخستین فرصت پیگیری و نتیجه اعلام می‌شود.

 

برنامه دیدارهای میدانی سرپرست فرمانداری کاشان به منظور آشنایی مستقیم از وضع مشکلات موجود در صنایع شهرستان به صورت دو روز یک شرکت، صورت می‌گیرد.

 

در دیدار سرپرست فرمانداری کاشان از شرکت لنت پارس، مدیر عامل این شرکت بخش عمده‌ای از مشکلات خود را متوجه حوزه ترافیک و مشکلات بانکی عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.