کلاس مربیگری والیبال بانوان در کاشان برگزار می‌شود

کلاس مربیگری والیبال در کاشانکاشان فردا ـ کلاس‌های تئوری درجه ۲ مربی‌گری والیبال ویژه بانوان، به میزبانی هیئت والیبال کاشان پنج‌شنبه۱۷ و جمعه ۱۸ آبان‌ماه در سالن کنفرانس شکرریز برگزار مي‌شود.

به گزارش پورتال خبري كاشان، آیین گشایش این کلاس‌، با حضور فاطمه حسیبی نایب‌رئیس هیئت والیبال، سلاميان‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان، شيرازي نايب‌رئیس هيئت واليبال و غني‌راده دبير هيات واليبال کاشان برگزار شد.

حسیبی در اين آیین با اشاره به استقبال بانوان مربی والیبال از کلاس‌های تئوری درجه 2 مربی‌گری اظهار داشت: بعد از پنج سال فعاليت در حوزه ورزش بانوان، سطح دانش مربيان ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: مربيان اين دوره تماما تا چند سال پيش به‌عنوان بازیکن مشغول فعالیت بودند و الان به جرگه مربیان پیوسته‌اند.

سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان نيز با تقدير از دست‌اندرکاران برگزاری این کلاس‌ها خاطرنشان کرد: ورزش والیبال در گذشته جزء 4 رشته ورزشی شهرستان بود که با تلاش‌های بی‌وقفه مسئولین هیئت والیبال کاشان، به ورزش نخست و قهرمانی شهرستان تبدیل شده است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در سال 95 بیش از 8 هزار ورزش‌کار را سامان‌دهی کرد و این رقم با تلاش‌ هیات‌های ورزشی شهرستان، در سال 96 به بیش از 16 هزار ورزش‌کار در رشته های مختلف ورزشی رسید که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

در  کلاس‌های مربی‌گری درجه 2 والیبال، خانم‌ها شومالی، عرشی، محلوجی، ارجمندی‌نژاد، فتح‌تبار، اکرمیان، قدیریان، کوهستانی‌اکبری، قانع، وکیل، مهدوی، شمشادی، شعبانی، شورابیان، سربلوک، رضایی، صالحی، رزاقی، غفوری، فداییان، داورپناه، رعیت، قلی‌زاده و فاطمی‌فر از نطنز، مشکات و آران‌و‌بیدگل شركت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.