آمريكا در حال افول و زوال است

محمدرضا اسلامی‌تبار امام‌جمعه موفت کاشانکاشان فردا ـ امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اين‌كه دشمني آمريكا را نبايد فراموش و در مقابل او بايد مقاومت كرد، گفت: عاقبت مقاومت در برابر دشمن، پيروزي با جبهه حق است چرا كه آمريكا در حال افول و زوال است.

به گزارش رسا، محمدرضا اسلامي‌تبار ۱۸ آبان‌ماه ۹۷ در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه‌الله الاعظم اين شهرستان، آمریکا را ذاتا ظالم، مستكبر، سلطه‌طلب و زياده‌خواه دانست و تصریح کرد: بر عكس آمريكاي سلطه‌طلب و مستكبر، فرهنگ ملت ايران عزت‌طلبي و شعار هيهات من‌الذله و فرهنگ ناب اسلامي است و هيچ‌گاه اين فرهنگ را فراموش نكرده و نخواهيم كرد.

وي افزود: به هر اندازه كه دشمني با ايران در ذات آمريكا است به همان اندازه مبارزه با آمريكا و دشمني با تفكر آمريكايي در ذات فرهنگ و ملت ايران است.

امام جمعه موقت كاشان با تأكيد بر مقاومت در برابر دشمن، اظهار داشت: مقاومت در برابر دشمن ريشه در دين و فرهنگ ناب اسلام دارد، چرا كه فرهنگ ناب اسلامي به ما آموخته تا نه ظالم و نه مظلوم باشيم، چون ظالم و مظلوم هر دو جهنمي هستند.

وي ادامه داد: نه‌تنها نبايد ظالم و مظلوم بود بلكه بايد ياور مظلوم و دشمن ظالم بود و اين همان سفارشي است كه اميرمومنان(ع) به امام حسن(ع) و امام حسين(ع) داشت كه در مقابل ظالم بايستيد و مظلوم را ياري و حمايت كنيد.

به گفته وی، روش نظام سلطه آمريكا روشي ظالمانه و خوي مستكبرانه است كه بر خلاف جهت عالم طبيعت حركت مي‌كند و هر ملت و قدرتي كه بر خلاف مسير طبيعي كه خداوند براي جهان ترسيم كرده حركت كند، محكوم به زوال و فنا است.

اسلامی‌تبار گفت: امروز ديگر هيچ كشوری به تهديدهای آمريكا اهميت نمی‌دهد و هيچ كشوری با آمريكا در تحريم‌ها همراهی نكرد و تهديدات آمريكا هيچ تأثيری نداشت.

امام جمعه موقت كاشان تاکیدكرد: كساني كه امروز دم از مذاكره و ارتباط با آمريكا مي‌زنند يا خيلي ترسو، ضعيف و نادان، و يا خائن و ستون پنجم و پشتيبان دشمن هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.