قاتلین و ۲ متهم فراری مواد مخدر دستگیر شدند

دستگیریکاشان فردا ـ دادستان اصفهان جزییات دستگیری افرادی که قصد فراری‌دادن ۲ متهم مواد مخدر در این استان را داشتند تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: صبح چهارشنبه ۱۶ آبا‌ماه، پلیس مواد مخدر ۲ نفر را به اتهام حمل و نگه‌داری مواد مخدر دستگیر و به بازداشت‌گاه منتقل می‌کند.

وی افزود: بعدازظهر آن روز، ماموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام، و قاضی کشیک برای این افراد قرار تامین صادر می‌کند. زمانی که ماموران قصد تحویل این افراد به زندان را داشتند، روبه‌روی پل زندان مرکزی اصفهان، اکیپی سه نفره با خودروی سمند به قصد فراری‌دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می‌کنند که در جربان این حادثه متاسفانه ستوان‌یکم محمود رفیعی به شهادت می‌رسد.

این قاضی دیوان عالی کشور ادامه داد: این افراد که صورت خود را پوشانده بودند، پس از تیراندازی ۲ متهم را سوار خودروی سمند کرده و از صحنه می‌گریزند.

اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی، اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و جرایم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام‌کرده و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته، هر 5 متهم پس از چند ساعت دستگیر می‌شوند.

این قاضی عالی‌رتبه خاطرنشان کرد: افرادی که با همکاری این متهمان، به مخفی‌کردن ادله جرم و اموال سرقت‌رفته نیز اقدام کرده بودند نیز دستگیر شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.