تساوی فرش آسایش آران و بیدگل با هیئت فوتبال شهرکرد

دیدار فوتسال آسایش آران و بیدگل با دلسوختگان قمکاشان فردا – دیدار فوتسال تیم‌های فرش آسایش آران و بیدگل با هیئت فوتبال شهرکرد با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی انجامید.

به گزارش ایسنا،‌ علی‌ زندی‌پور جمعه ۱۸ آبان‌ماه پس از تساوی تیمش در برابر نماینده شهرکرد، اظهارکرد: با وجود موقعیت‌های فراوان نتوانستیم برنده شویم، اما تا آخرین لحظه جنگیدیم و این برای من امیدوارکننده است.

وی افزود: مجموعه تیم فوتسال فرش آسایش و به خصوص مدیریت با آینده‌نگری کامل به مسابقات چشم دارند و با تأمین امکانات لازم به روزهای آینده امیدوارند و با تکیه بر همت و غیرت بچه‌ها به خصوص بازیکنان جوان که به فضای لیگ کمتر آشنا هستند و روز به روز آبدیده‌تر می‌شوند.

زندی پور با اشاره به حضور خوب تماشاگران در بازی، تصریح کرد: در چند سالی که در سطح اول فوتسال ایران فعالیت دارم، چنین فضایی را در کمتر شهری شاهد بوده‌ام و به یقین اینجا از خیلی از تیم‌های لیگ برتری، تماشاگر بیشتری دارد و باید از امتیاز تماشاگران خود استفاده لازم را ببریم.

وی گفت: باعث غرور و افتخار است در شهری مربی‌گری می‌کنم که تماشاگران فهیم، متعصب و در عین حال با فرهنگ دارد که حتی تیم حریف نیز از این فضا به نیکی یاد می‌کند و اذعان می‌کنند که برنده واقعی بازی امروز تماشاگران با فرهنگ آران و بیدگل هستند که بدون کوچک‌ترین بی‌احترامی فقط تیم خودشان را تشویق کردند.

سرمربی تیم فرش آسایش در خصوص تغییر نفرات و یا اضافه کردن بازیکن جدید گفت: فعلاً برنامه‌ای برای تغییرات نداریم. با ادامه مسابقات، تیم بهتر و روان‌تر بازی خواهد کرد و با همین نفرات ادامه می‌دهیم و باید تمرین بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بیشترین بهره را ببریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.