گشایش ۳۴ کیلومتر جاده کاشان ـ بادرود تا زمستان

نشست مسئولین کاشان و آران و بیدگل با سرپرست اداره کل را و شهرسازی استان اصفهانکاشان فردا ـ در نشست سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان با نماینده کاشان و آران و بیدگل، و فرمانداران و جمعی از مسؤلان دو شهرستان، مشكلات دو شهرستان در حوزه راه، مسكن و شهرسازی بررسي شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني این اداره كل، سید جواد ساداتي‌نژاد نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس، در این نشست گفت: اقدامات خوبي تا كنون جهت رفع مشكلات در حوزه راه انجام‌شده و امروز پي‌گيری مصوبات گذشته و تكميل پروژه‌ها و موارد جامانده از گذشته را پي‌گيری می‌كنيم.

ساداتی‌نژاد؛ تكميل جاده كاشان ـ بادرود و ادامه مسير تا قم، پروژه مشهد اردهال – كاشان، پروژه مشهد اردهال به قم (حرم تا حرم)، احداث پل چنار و سه‌راهي استرك و تعيين تكليف زمين نمايش‌گاه بين‌المللي كاشان را از پروژه‌های مشمول پیگیری برشمرد.

حمیدرضا اميرخانی سرپرست راه و شهرسازی استان، عدم تامين و تخصيص اعتبارات به پروژه‌ها را دليل به‌تعويق‌افتادن تكميل پروژه‌ها عنوان كرد و گفت: جاده كاشان – بادرود به طول 26 كيلومتر عمليات اصلی انجام و آماده آسفالت است و با تكميل 8 كيلومتر ادامه مسير، اين محور به طول 34 كيلومتر با شرايط تامين قير پروژه، تا پايان اين فصل به بهره‌برداری می‌رسد.

امیرخانی افزود: در خصوص پروژه كاشان – مشهد اردهال به طول 30 كيلومتر، به‌دليل وجود موانع و تاسيسات و احداث تقاطع غيرهمسطح چنار مشمول گذر زمان شده كه با رفع مشكلات به بهره‌برداری مي‌رسد.

وی اضافه‌کرد: سه پروژه سه‌راهي استرك و مشهد اردهال و پل راوند نيز مقرر شد جهت تاييد در كميسيون بررسي طرح‌ها مطرح شود، تا در صورت تصويب، مطالعات و اقدامات اوليه جهت اجرا انجام شود.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: زمين جهت احداث نمايش‌گاه در اختيار شهرستان کاشان قرارگرفته و لازم است شهرستان در اسرع وقت با توجه به قيمت‌گذاری انجام‌شده نسبت به پرداخت آن اقدام نمايد.

در ادامه واگذاري اراضي 93 هكتاری شهرک صنعتی سليمان صباحی آران و بيدگل، تكميل محور سفيدشهر به كاشان، احداث باند دوم كاشان – ابوزيدآباد و احداث كمربندي كاشان – آران و بيدگل توسط مسئولین این شهرستان مطرح شد.

امیرخانی گفت: 66 هكتار از اراضي سليمان صباحی واگذار، و انتقال سند آن انجام‌شده و 27 هكتار مابقی نيز انجام خواهد شد و مشكلي در اين زمينه وجود نخواهد داشت.

وی افزود: محور سفيدشهر به كاشان به‌طول 10 كيلومتر نیز كه در حال حاضر 3 كيلومتر آن روكش آسفالت انجام‌شده، در صورت تامين و تخصيص اعتبارات لازم تا پايان بهمن‌ماه آماده آسفالت خواهد بود.

اميرخاني در خصوص احداث باند دوم كاشان – ابوزيدآباد تصریح کرد: ۶ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر اين محورانجام‌شده و مابقي نياز به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دارد كه كيلومترهاي ابتداي آن با مشاركت شهرداری كاشان آسفالت خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان، كمربندي كاشان – آران و بيدگل را يكي از خواسته‌های مهم شهرستان آران و بيدگل عنوان کرد و افزود: مقرر‌شده تا با هماهنگی فرمانداری آران و بيدگل و با مشاركت فرمانداری كاشان، پيشنهادات و مطالعات لازم به نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ارائه تا تصميمات لازم جهت احداث اين پروژه مهم در شهرستان انجام پذيرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.