طرح دستگیری معتادان متجاهر در کاشان اجرا شد

دستگیری سارقان در طرح آرامش ۷کاشان فردا ـ فرمانده انتظامی کاشان از اجرای طرح آرامش ۷ با هدف دستگیری معتادان سارق و متجاهر خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در اجرای این طرح 23 معتاد سارق توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی همچنین از دستگیری سارقان داخل خودرو نیز خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی در مورد سرقت داخل خوردو، مأموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید کاشان ۲ مرد غیربومی را دستگیر کردند که در بازجویی‌ها تا کنون به 12 مورد سرقت اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کاشان اعلام کرد: در مراجعه یکی از شهروندان به منزل نیمه‌ساز خود واقع در منطقه فین و پی‌بردن به حضور سارق، سریعا به پلیس 110 اطلاع داد که متعاقب این تماس مأموران کلانتری 14، سارق را حین دزدی درب آلومینیم دستگیر کردند.

پورکاوه همچنین از دستگیری سارق داخل خودرو در منطقه اردهال خبر داد و گفت: مأموران پایگاه انتظامی مشهد اردهال موفق شدند با یک سری اقدامات پلیسی سارق به هویت مجید. ک را شناسایی و دستگیر کنند. وی تا کنون به 5 مورد سرقت اعتراف کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.