بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریف رفتیم

تیم خانه بسکتبال کاشانکاشان فردا ـ سرمربی تیم «خانه بسکتبال کاشان» گفت: در هفته نخست لیگ یک، سردرگم بازی کردیم، چرا که بدون حتی یک بازی تدارکاتی به مصاف نماینده اراک رفتیم.

به گزارش کاشان آنلاین، «محسن مقدم» در حاشیه تمرین یک‌شنبه‌شب تیمش با اشاره به گذشت تنها یک ماه و نیم از شروع حرکت تیم، تا شروع لیگ افزود: در این یک ماه و نیم، تیم در هفته ۴ جلسه تمرین را پشت سر گذاشت، و نتوانستیم علی‌رغم همه رایزنی‌‌ها حتی یک بازی تدارکاتی قبل از شروع لیگ برای سنجش عیار تیم تدارک ببینیم، بنابراین تیم با انگیزه اما سردرگ ما، در خانه به مصاف نماینده خوب و آماده اراک رفت و متحمل شکست شد.

مقدم اضافه‌کرد: در تمرینات پیش از فصل، 90 درصد شوت‌های ۳ امتیازی بازی‌کنان‌مان به گل تبدیل می‌شد حال آن‌که در بازی نخست لیگ تنها ۵درصد شوت‌ها راهی سبد شد. استرس و نبود بازی تدارکاتی که بازیکن در خلال آن در جریان و شرایط بازی قرار بگیرد و برای لیگ آب‌دیده شود، تأثیر خود را گذاشته بود.

وی انگیزه اصلی شکل‌گرفتن تیم امسال برای لیگ یک را بومی‌سازی تیم و ستجش عیار پتانسیل بچه‌های بسکتبالیست کاشان برای حضور در لیگ دانست و یادآور شد: قرار بر این شده تا هر سال تیم بسکتبال کاشان را با حداکثر بازی‌کن بومی و با خودداری از نتیجه‌گراییِ صرف و استفاده از بازی‌کنان نوجوان و جوانی که در آکادمی‌های بسکتبال کاشان رشد کرده‌اند، در لیگ یک داشته باشیم.

مقدم خاطرنشان کرد: بازی‌کنانی نظیر محمدجواد کنعان، حمزه مهیاری، علی‌رضا امانتی، حسین علی‌اکبری، مصطفی خورشیدی، محمد طالاری و .. که اکنون در تیم حضور دارند، ظرف حدود هفت سال گذشته در آکادمی‌های خود ما رشد کردند، البته حاصل زحمات و کوشش مربیان آن‌ها در رده‌های پایه است.

وی با اشاره به میانگین سنی 26 سال و قد ۱ متر و ۹۰ سانتی‌متر بازی‌کنان تیمش در فصل جاری لیگ یک یادآور شد: سن نیمی از بازی‌کنان ما بین ۲۰ تا ۳۰ سال است و بازی‌کنی که تجربه سنی هم شادابی جوانی داشته باشد نداریم.

مربی تیم خانه بسکتبال کاشان، پیش‌کسوتان و فعالان تلاش‌گر بسکتبال کاشان را سرمایه‌های همراه تیمش دانست و یادآور شد: امثال آقایان «جعفر سایه‌آفتابی» و «سعید حقیقی» در طول سال‌های گذشته از هیچ تلاش و کوششی برای رونق بسکتبال کاشان فروگذار نکرده‌اند و اکنون نیز نیمی از امید ما به همراهی این عزیزان در کنار همراهی و حسن توجه «عباس کتابی» به‌عنوان رییس جدید هیأت بسکتبال کاشان است.

خانه بسکتبال کاشان که جمعه 25 آبان و در هفته نخست لیگ یک بسکتبال ایران در سالن تختی کاشان، با نتیجه 61 – 49 مغلوب میهمان خود «نبوغ اراک» شده‌بود، ساعت 16 جمعه پیش‌رو، در تهران به مصاف عقاب تهران، و سپس بدون بازگشت به کاشان، دوشنبه در آمل به دیدار «کوچین» خواهد رفت.

در فصل جدید لیگ یک بسکتبال ایران، 20 تیم در چهار گروه و دو منطقه شمال و جنوب کشور به مصاف هم می‌روند که خانه بسکتبال کاشان به همراه امید تهران، عقاب تهران، کوچین آمل، نبوغ اراک و مانیزان کرمانشاه در گروه ۲ منطقه شمال قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.