از کتاب «کلیم کاشانی» در کاشان رونمایی شد

کاشان فردا ـ در نشست این هفته کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان، از کتاب «کلیم کاشانی» نوشته «عبدالرضا مدرس‌زاده رونمایی شد.

«عبدالرضا مدرس‌زاده» در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر اعلام کرد: تا کنون در این کانون از 20 کتاب در زمینه‌های فرهنگی، ادبی، اخلاقی و دینی اثر نویسندگان کاشانی رونمایی شده است که برای شهر کاشان عدد کمی است و امیدواریم با حمایت‌های بیشتر در آینده‌ای نزدیک شاهد آثار بیشتری از نویسندگان باشیم.

مدرس‌زاده با اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور افزود: انتظار می‌رود در فرصت‌های باقی‌مانده، پایه‌ریزی فرهنگ کتاب‌خوانی در شهر قوی‌تر شود؛ این میسر نیست مگر این‌که نوع عملکرد و دیدگاه مسئولان به عنوان معلمان جامعه تغییر کند؛ در چنین جامعه‌ای اشتیاق به خواندن تشدید خواهد شد.

وی تاکید کرد: وجود المان‌های شهری و فرهنگ‌سراها جهت تشویق و روی‌آوری جامعه به مطالعه اقدامی است که مسؤلان شهری می‌توانند جهت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی به شهروندان ارائه دهند.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر برنامه‌ریزی برای مطالعه بیشتر یادآورشد: جامعه‌ای که کتاب می‌خواند هرگز مغلوب نمی‌شود.

مدرس‌زاده خاطرنشان کرد: معلم باید با مطالعه به‌روز کتاب و دست‌یافتن به تازه‌ترین اطلاعات علمی- تربیتی، نیرویی تازه نفس و چابک در مبارزه با آلودگی‌های ناشی از روز‌مره‌گی و هیجان‌های کاذب باشد.

عبدالرضا مدرس‌زاده استاد ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است. وی که نویسندگی را از سال 1376 شروع کرده، تا کنون 12 کتاب را به رشته تحریر در آورده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.