از «موسی کیخا» روای انقلاب و دفاع مقدس تقدیر شد

آیین تقدیر از موسی کیخا در دانشگاه کاشانکاشان فردا ـ در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی، از گزارش‌گر پیش‌کسوت، یار همیشه در صحنه و نویسنده این دوران در دانشگاه کاشان تجلیل شد.

به گزارش دانشگاه کاشان، «موسی کیخا» نویسنده کتاب «پایان مجسمه» که خاطرات دوران دفاع مقدس را در این کتاب نقش‌آفرینی کرده است، در سلسله نشست‌های یاران انقلاب، هدف از گردآوری این کتاب را یاد و خاطره رزمندگان آن دوران ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و ایثار دلاورمردانی است که از جان مال و ناموس خود گذشتند.

کیخا با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه جوانان وظیفه دانشگاهیان و استادان را در این جبهه، حائزاهمیت دانست و افزود: جوانان بسیار در معرض تهدید دشمن قرار دارند، و با برنامه‌ریزی‌های مختلف و سرمایه‌گذاری در فضای مجازی و تحریم‌های اقتصادی سعی دارند تا آن‌ها را از دین و انقلاب دور کنند.

موسی کیخا در حال امضا کتاب پایان مجسمهمعاون فرهنگی دانشگاه کاشان هم گفت: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها، بزرگ‌داشت پیروری انقلاب و یادکرد مجاهدان انقلاب و نشر آثار و ارزش‌های انقلاب،‌به جوانان و نسل آینده کشور است.

«حسین ستار» اظهار امیدواری کرد: با برگزاری سلسله نشست‌های یاران انقلاب و دیدار و گفت‌و‌گو با رزمندگان و پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانشجویان تبیین شود.

کتاب «پایان مجسمه» یادداشت‌های روزانه «موسی کیخا» در رابطه با انقلاب اسلامی مردم کاشان، به کوشش «هادی لطفی» در فصل‌های زندگی‌نامه خودنوشت موسی کیخا، قیام مسجدی‌ها، نهضت ما حسینیه رهبر ما خمینیه، شکوفه‌های زمستان، سخنی با شما برادر و خواهر کاشانی و همچنین ضمائم است که در ۴۹۹ صفحه توسط واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.