تساوی فرش آسایش آران و بیدگل و پیمان شاهرود

کاشان فردا ـ در هفته چهارم از مسابقات فوتسال گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور، دیدار فرش آسایش آران و بیدگل و پیمان شاهرود با تساوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال آران و بیدگل، در این دیدار که بعدازظهرپنج‌شنبه ۱ آذرماه ۹۷ در آران و بیدگل برگزار شد، سهم هر تیم از بازی ۳ گل و یک امتیاز بود.

گل‌های فرش آسایش را در این بازی «محمد پورامانی»، «علی بیگی»، و «ابوالفضل سویدی» به‌ثمر رساندند.

«شهریار نصر» مربی فرش آسایش، در حاشیه بازی به ایسنا گفت: امروز بهترین بازی را در طول رقابت‌ها انجام دادیم ولی توپ‌های ما گل نشد و نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده ببریم و با وجود بازی منظم و خوب، تیم پیمان با خوش‌شانسی نتیجه مساوی گرفت.

نصر سرمربی‌گری «زندی‌پور» را مایه‌ امیدواری به آینده دانست و تصریح کرد: علی‌رغم فرصت کم و این‌که با تیم اول گروه، بازی باخته را مساوی کردیم نتیجه خوبی است، ولی ما بازهم راضی نیستیم و باید بهتر شویم.

وی تاکید کرد: برای رشد فوتسال شهر همه کاری می‌کنیم، فقط توقع داریم مردم، هواداران، مدیران و بازی‌کنان صبر و حوصله داشته باشند و به ما زمان بدهند. ما یک برنامه زمان‌بر را دنبال می‌کنیم که در کنار رقابت در حوزه آموزش فوتسال نیز دنبال اهداف بزرگی هستیم و از اول قرار بر حفظ تیم و پشتوانه‌سازی بود و خواهش می‌کنم همه واقع‌بین باشند و در کنار هم تیم را به اهدافش برسانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.