ایمن و بازسازی تاسیسات الکترونیکی برق باغ فین

باغ فین کاشانکاشان فردا ـ سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان از مطالعه، طراحی، ایمن و بازسازی تاسیسات الکترونیکی برق مجموعه جهانی باغ تاریخی فین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این  اداره «مهران سرمدیان» افزود: این پروژه با مبلغی افزون بر 400 میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی انجام شد.

سرمدیان با تاکید بر اهمیت تجهیز باغ فین به سامانه‌های  استاندارد تأسیسات الکتریکی خاطرنشان کرد: در این پروژه سامان‌دهی سیستم نیرورسانی و برق‌رسانی روشنایی در تمام فضاهای باز و سرپوشیده باغ با کابل و سیم‌های استاندارد و مقاوم در مقابل حریق و حوادث غیر‌مترقبه طراحی شده است.

سرپرست مجموعه جهانی باغ تاریخی فین نیز گفت: طراحی تابلوهای برق استاندارد مورد نیاز هر فضا و ساختمان‌ها،طراحی تابلو برق اصلی، ژنراتورهای اضطراری برق مربوط به سیستم حفاظتی و امنیتی، تابلوهای قطع و وصل و ورود و خروج برق در این پروژه انجام می‌شود.

سمیه فرهادی اضافه‌کرد: همچنین نیرورسانی و طراحی استاندارد، مدارات پریز برق‌رسان برای ویترین‌ها و فضای نمایش‌گاهی و موزه‌ای با سیم و کابل استاندارد و طراحی سامانه ارتینگ، نصب سیستم و تجهیزات صاعقه‌گیر برای کل مجموعه باغ به‌منظور حفظ امنیت افراد بازدیدکننده، کارکنان، ساختمان‌ها، تاسیسات، تجهیزات ایمن‌سازی و ایجاد عملکرد بهینه تجهیزات الکترونیکی در این پروژه دیده شده است.

فرهادی تصریح کرد: به لحاظ نوع معماری، آب و ماهی‌ها، استخرها و فواره‌ها، فضای سبز و پراکندگی درخت در محیط باغ، اختلاف سطح فضاها و همچنین حضور روزانه هزاران بازدید‌کننده داخلی و خارجی از باغ، این مجموعه به سیستم‌های حفاظتی، امنیتی و روشنایی استاندارد مجهز شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.