برگزیدگان بخش‌خیابانی جشنواره تئاتر مهر معرفی‌شدند

کاشان فردا ـ آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، شام‌گاه پنج‌شنبه ۱۵ آذرماه ۹۷ با حضور هنرمندان و مسئولین در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی معرفی شدند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره، سامان خلیلیان، سعید خسروی و مرتضی جهانی‌نژاد هیات داوران بخش خیابانی، در بخش بروشور جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به پونه قدیری طراح بروشور نمایش هاپ از آمل اهدا کرد.

موسیقی:
جایزه انتخاب موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به امیرمحمد بهزادی و آروین رودباری برای نمایش حالمو بپرس به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شجاعی از نور رسید. همچنین جایزه آهنگ‌سازی و ساخت موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به علی عباسی سرپرست گروه موسیقی نمایش هاپ از آمل تعلق گرفت.

طراحی لباس:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن اردشیر طراح لباس نمایش هاپ از آمل مازندران رسید.

طراحی فضا:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مهدی حبیبی طراح فضای نمایش سنگ، کاغذ، قیچی از تهران و میثم کردی طراح فضای نمایش تولیدی لیلی و مجنون از بروجرد اهدا شد.

نمایش «سنگ، کاغذ، قیچی» چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان
صحنه‌ای از نمایش سنگ، کاغذ، قیچی

بازی‌گری زن:
هیات داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به پونه اسلامی نمایش حالمو بپرس از آمل، جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نرگس خاک‌کار  نمایش سنگ، کاغذ،قیچی از تهران، مهتاب زند نمایش تولیدی لیلی و مجنون از بروجرد و همچنین مهسا افتحی بازی‌گر نمایش جدایی ناصر از سمیه از تفرش به عنوان نفرات اول تا سوم اهدا کرد.

بازی‌گری مرد:
هیات داوران در این بخش از وحیدرضا صادق‌پور نمایش دستگاه زمان از کاشان با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر نمود.
جایزه نفر اول این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مصطفی کولیوندی نمایش سنگ،کاغذ،قیچی از تهران رسید.
میثم سرآبادی بازیگر نمایش جدایی ناصر از سمیه از تفرش نفر دوم معرفی معرفی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به او اهدا شد.
جایزه نفر سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز مشترکا به افشین نبی‌پور بازی‌گر
نمایش حالمو بپرس از نور و سعید رضایی بازی‌گر فضانوردی در خیابان از اصفهان
رسید.
جایزه ویژه هیات داوران شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی اهدا شد به بازی‌گران مرد نمایش تولیدی لیلی و مجنون از بروجرد آقایان حسین ایزدی، مهدی جودکی، سامان شکیبا و پژمان شاهوردی.

طرح و ایده نمایشی:
هیات داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدرضا شجاعی طراح و ایده‌پردازان نمایش حالمو بپرس از نور، و مهسا افتحی طراح و ایده‌پرداز جدایی ناصر از سمیه از تفرش تقدیر نمود.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول این بخش اهدا شد به پژمان شاهوردی طراح و ایده‌پرداز نماش تولیدی لیلی و مجنون از بروجرد.

همچنین هیات داوران مهدی حبیبی طراح و ایده‌پرداز نمایش سنگ، کاغذ، قیچی از تهران را
به عنوان نفر دوم و محسن اردشیر طراح و ایده‌پرداز نمایش «هاپ» از آمل  را به عنوان نفر
سوم معرفی و جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن‌ها تعلق گرفت.

کارگردانی:
هیات داوران در این بخش از غنچه شکوهیان و محسن اردشیر کارگردانان نمایش هاپ از آمل با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد.

نفرات اول این بخش پژمان شاهوردی کارگردان تولیدی لیلی و مجنون از بروجرد معرفی و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به او تعلق گرفت. مهدی حبیبی کارگردان سنگ، کاغذ، قیچی از تهران و مهسا افتحی کارگردان نمایش جدایی ناصر از سمیه از تفرش نیز به ترتیب مقام دوم و سوم کارگردانی را کسب و لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن‌ها رسید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.