اجرای طرح حمل و نقل گردشگری در شهرستان کاشان

اجرای طرح حمل ونقل گردشگری در شهرستان کاشان.کاشان فردا ـ سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان از اجرای طرح حمل‌ونقل گردش‌گری در این شهرستان از ابتدای آذرماه جاری  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره، مهران سرمدیان با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل، نبود زیرساخت مناسب برای سامان‌دهی این بخش در سطح منطقه را یکی از اساسی‌ترین چالش‌های پیش روی توسعه صنعت گردشگری دانست و اعلام کرد: با اجرای این طرح تمامی افراد فعال در این حوزه شناسائی‌شده و در قالب نرم‌افزار با هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی به ارائه خدمات ترانسفر می‌پردازند.

سرمدیان،با اشاره به شعار سال «گردشگری و تحول الکترونیک» از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی با همکاری کمیته گردش‌گری الکترونیک شهرستان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کاشان با موضوع «گردشگری الکترونیک با رویکرد کارآفرینی» خبر داد.

مسئول گردش‌گری اداره میراث فرهنگی کاشان نیز در ادامه گفت: در این کارگاه که در راستای آموزش فعالین گردش‌گری منطقه شمال استان اصفهان با مبانی و مباحث کارآفرینی و بازاریابی الکترونیک برگزار می‌گردد، برای نخستین‌بار به ارائه و عرصه نرم‌افزاری با موضوع حمل‌ونقل گردش‌گری نیز پرداخته خواهد شد.

«حجت‌الله ناصحی‌پور»، با تاکید بر لزوم حل معضل حمل‌ونقل، با توجه به حضور بی‌شمار گردش‌گران خارجی از تمهید و تصمیم کمیته امنیت گردش‌گران خارجی در فرمانداری کاشان خبرداد و افزود: در این ارتباط طی جلسات مستمر ضمن آسیب‌شناسی و نیازسنجی صورت‌گرفته، سامان‌دهی خودروهای فعال در این بخش و رانندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کردند با همکاری ارگان‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی در دستور کار قرارگرفت.

ناصحی‌پور افزود: طی نشست‌های کارشناسی با سازمان تاکسیرانی شهرداری، خودروهای VIP آریو و نیز خودروهائی که شرایط مندرج در دستورالعمل مربوطه ابلاغی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور را دارا باشند، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در پایان یادآور شد: کارگاه آموزشی در ۱۸ آذرماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرستان کاشان برگزار می‌گردد و حضور راهنمایان گردشگری، مدیران مراکز اقامتی و پذیرائی، مدیران دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی و دانشجویان رشته‌های گردشگری و نیز فعالین حوزه حمل‌ونقل در کارگاه مذکور آزاد خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.