کاشان از لحاظ تردد مسافر، تنها ایستگاه مسافربری استان است

علیرضا کلاته رئیس راه‌آهن کاشانکاشان فردا ـ رئیس ایستگاه راه‌آهن کاشان گفت: دلیل کم‌توجهی راه‌آهن اصفهان، تمرکز روی حمل بار است که در مناطق ۱۹ گانه حمل بار ریلی کشور، جزو ادارات کل برتر است، ولی ایستگاه کاشان از لحاظ تردد مسافر، تنها ایستگاه مسافربری استان است. خود اصفهان کمتر از یک ششم قطارهای مسافری را دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر کاشان، علیرضا کلاته سه‌شنبه ۱۳ آذرماه در ۷۰‌امین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان اعلام کرد: احداث پل‌های جدید، نیاز به آزادسازی فضای اطراف و هزینه بالای اعتباری دارد که البته در محدوده آبشیرین درگیر احداث و طراحی آن هستیم.

کلاته در خصوص پل زیرگذر یحیی‌آباد گفت: راهکار کارشناسی کف‌شکنی از کف پل تا 20 سانتیمتر را با اجرای آن توسط شهرداری آران و بیدگل ارائه دادیم که متاسفانه انجام ندادند.

وی ضمن انتقاد از این‌که هیچ وقت در شورای اداری وقت گفت‌وگو نداشته است یا حتی از وی ارائه گزارش عملکرد و طرح مشکلات را نخواستند تصریح کرد: ورودی راه‌آهن کاشان در خور این شهرستان نیست و باید متناسب با شان و جایگاه شهرستان با مساعدت مسئولان و حمایت شورای شهر ورودی مناسب ساخته شود.

کلاته، ضمن تقدیر از شهردار به‌خاطر آسفالت مسیر منتهی به ایستگاه و رفع آب‌گرفتگی آن در مواقع بارندگی تاکید کرد: باید مسیر دسترسی شهروندان به ایستگاه شکل مطلوبی داشته باشد که متاسفانه کریدور شرق به غرب این مسیر را در کاشان مسدود کرده است.

رئیس ایستگاه راه‌آهن کاشان از طراحی سالن دو طبقه انتظار مسافر با معماری روز دنیا برای ایستگاه کاشان خبر داد و گفت: استقرار آژانس در ایستگاه برای جلوگیری از پراکندگی خودروها و تسهیل در عبور و مرور مسافران از دیگر اقداماتی است که به‌تازگی انجام شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.