بنیاد حامیان خانواده در کاشان گشایش یافت

کاشان فردا ـ نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از گشایش بنیاد حامیان خانوادهدر کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، سید جواد ساداتی‌نژاد شام‌گاه پنج‌شنبه‌شب ۲۲ آذرماه در همایش تجلیل از حامیان خانواده با بیان این‌که نشان کاشان در کشور هنر، فرهنگ و دارالمومنین‌بودن آن است، اظهار داشت: یکی از محکم‌ترین بنیان‌ها در کاشان بنیان خانواده است و اگر این بنیان از بین برود همه چیز خود را از دست می‌دهیم.

وی ضمن ابراز نگرانی از آمار طلاق در کاشان افزود: خانواده همیشه در حال هجمه بوده و حداقل کاری که میتوان در مقابل موج مخرب تهاجم فرهنگی می‌توانیم انجام دهیم آن است که شتاب تحکیم بنیان خانواده را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، عدم آموزش‌های لازم را یکی از علل افزایش طلاق عنوان کرد و گفت: متاسفانه آموزش خانواده‌ها متولی خاصی ندارد، اما باید حوزه حمایت از خانواده مردمی باشد، بر این اساس بنیاد حامیان خانواده در کاشان تشکیل شده است و در اماکن عمومی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند.

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به فعالیت‌های بنیاد حامیان خانواده در کاشان تصریح کرد: لازم است خیران و مسئولان در تحکیم بنیان خانواده از تمام امکانات در اختیار خود استفاده کنند تا آمار طلاق در این شهرستان به حداقل کاهش پیدا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.