جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به بهترین نحو برگزار می‌شود

کاشان فردا  – امام جمعه کاشان ضمن اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، «عبدالنبی نمازی»  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به ۲۵ آذر، ولادت امام حسن عسگری اظهار داشت: ۲۷ آذر وفات حضرت فاطمه معصومه (س) بود، به یقین مقام و منزلت آن بانوی مکرمه برای ما به درستی قابل درک نیست و فقط در زیارت‌نامه آن حضرت از ایشان درخواست شفاعت در قیامت داریم.

وی ضمن اشاره به روز ۲۷ آذر شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: لازم است در خصوص تحقق منویات امام راحل کارگروهی تشکیل و رهنمودهای حضرت امام استخراج، به قانون تبدیل و اجرایی شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بیان داشت: هدف آمریکا از تحریم ایجاد دودستگی میان مردم و ایجاد شورش بود و نام آن را نیز تابستان داغ گذاشتند اما به فضل خدا تابستان امسال بهترین تابستان در کشور ما بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اعلام هشدار به مردم در خصوص خصومت آمریکا گفت: در پاسخ به اظهارات مقامات آمریکایی در مورد عدم رسیدن به ۴۰ سالگی انقلاب اسلام، دشمنان و دنیای استکبار باید بدانند جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به بهترین نحو برگزار خواهیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.