دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوانان به کاشان

سفر وزیر ورزش و جوانان به کاشانکاشان فردا ـ وزیر ورزش و جوانانی، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه به کاشان و آران و بیدگل سفر کرد و مهمان جامعه ورزش کاشان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان برای بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و اماکن ورزشی کاشان، و شرکت در دومین همایش موسسه حامیان ورزش شهرستان کاشان برای تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی شهرستان به کاشان آمده بود.

در این سفر که «سلطان حسینی» مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرماندار کاشان، وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کردند وزیر پس از بازدید اماکن و پروژه‌های نیمه‌تمام کاشان در آببن تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی شهرستان کاشان در محل دانشگاه کاشان حضور یافت.

از دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کاشان می‌توان به فعال‌سازی پروژه پیست تارتان ورزشگاه امیرکبیر، و اتمام و بهره‌برداری آن تا پایان سال و قراردادن اتمام پروژه سالن ۳ هزار نفری شهرستان کاشان در اعتبارات سال ۹۸ و ۹۹ با پیش‌بینی اتمام آن تا پایان سال مالی 1399 اشاره کرد

شایان ذکر است بیش از ۲۵۰ نفر از قهرمانان ملی و فراملی شهرستان کاشان به دست مقام عالی وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تجلیل شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.