دانشگاه کاشان امروز شهرت جهانی یافته است

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دانشگاه کاشانکاشان فردا ـ معاون اول رئیس جمهور دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور و جهان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه کاشان در نظام‌های رتبه‌بندی، شهره جهانی یافته است.

به گزارش دانشگاه کاشان، اسحاق جهانگیری در آیین گشایش طرح‌های کاشان، از دانشگاه کاشان در برگزاری این آیین قدردانی کرد و گفت: باید این موفقیت‌ها را به مسئولان این شهر فرهنگی و دانشگاهی تبریک گفت و انشاءالله توسعه و پیش‌رفت روزافزون کاشان را شاهد باشیم.

وی مسیر توسعه کشور را بسیار عالی و امیدوارکننده دانست و افزود: مسیر توسعه کشور به فضل الهی با سرعت خوبی پیش می‌رود و هر روز شاهد افتتاح طرح‌های عظیم و در حال اجرا در اقصی نقاط کشور هستیم که بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

جهانگیری با اشاره به کویری‌بودن کاشان گفت: مهم‌ترین مسئله این شهر کویری مشکل آب است که با انتقال آب زاینده‌رود به کاشان باز این شهر با کمبود آب مواجه است.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: طرح‌های تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب جزء اصلی‌ترین کارهایی است که باید انجام شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با همراهی وزیر نیرو برای بهره‌برداری و بازدید از طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، طرح توسعهشرکت هامون نایزه و مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب به کاشان سفر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.