در آینده نزدیک دیگر صداوسیمایی نداریم

سید رمضان شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشورکاشان فردا ـ  مشاور وزیر کشور گفت: امروز استفاده از ابزار فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی یک ضرورت است.

به گزارش مهر،‌ سید رمضان شجاعی کیاسری ظهر چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۷ در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در نهادهای مختلف باید عملکرد و کارکرد نظام جمهوری اسلامی را به گوش مردم برسانند. روابط عمومی مغز و چشم بیدار دستگاه‌ها است که فعالیت‌ها و کارکردهای مدیر را برجسته می‌کند.

شجاعی کیاسری با اشاره به این‌که اگر از ابزار فضای مجازی استفاده کنیم در اطلاع رسانی موفق عمل کرده‌ایم، افزود: بسیاری از سازمان‌ها عملکردهایی دارند که مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند و این نقش روابط عمومی‌ها است که باید به شکل رسانه عمل کنند.

وی اضافه‌کرد: در زمان حال فضای جامعه ما به نوع خبرها و واقعیت‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهد، اما مسئولان باید اغنایی صحبت کرده و چارچوب و میزان و طرازی را انتخاب کنند تا نیاز مخاطب برطرف شود.

مشاور وزیر کشور با تاکید بر این‌که سرعت، صحت و دقت در خبر یک موضوع جدی است تصریح کرد: رسانه‌ای موفق است که مخاطب نخستین خبر را از آن دریافت کند و خبر متناسب نیاز مخاطب باشد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور تصریح کرد: اکنون موفق‌ترین مدیر روابط عمومی کسی است که از ابزارها و فناوری‌های روز استفاده کند.

وی با بیان این‌که رسانه در آینده از حیث تعدد، تنوع و کارکرد متفاوت خواهد شد و ما وظیفه به‌روزکردن خودمان را داریم، ادامه داد: خلاقیت و ابتکارعمل و کارهای نو جهشی در فعالیت روابط عمومی‌هاست.

شجاعی کیاسری ادامه داد: در آینده نزدیک دیگر صداوسیما مفهومی ندارد و هر کس در منزل خود می‌تواند فیلم تولید کند چون کارکرد رسانه به کمرنگی می‌گراید همان‌گونه که دیگر خبری از رادیو نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.