خیرین کاشانی ۶۰۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی اهدا کردند

کمک خیرین به بیماران سرطانی در کاشانکاشان  فردا ـ مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران سرطانی کاشان گفت: ۶۰۰ میلیون تومان امسال از سوی خیرین به بیماران مبتلا به سرطان در این شهرستان اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، حسن الماسی دوشنبه ۳۰ دی‌ماه افزود: این کمک‌ها از سوی 120 نفر از خیرین در شهرستان کاشان جمع‌آوری شد.

الماسی اعلام کرد:‌ میانگین هزینه درمان هر بیمار سرطانی در سال ۱۵ میلیون تومان است، که برای هر نوبت یک بیمار، سه میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: سرطان سینه در بانوان، کلون (روده بزرگ) و کبد در افراد میانسال، پروستات در افراد 50 سال به بالا در این منطقه شیوع بیشتری دارد.

به گفته وی، سرطان خون بیماری حادی است، که بیشتر بین جوانان شیوع دارد اما بیش از سایر انواع این بیماری با دارو درمان‌پذیر است.

الماسی از پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان وام به 45 نفر از بیماران سرطانی در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: 25 نفر از بیماران سرطانی به همراه یک نفر از اعضای خانواده نیز در این مدت به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی یادآور شد: برای درمان همه بیماران سرطانی دارای پرونده در این موسسه به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا دیگر جز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا،  به راه‌اندازی ساختمان این موسسه در سال آینده اشاره کرد و افزود: این بنا با 90 درصد پیش‌رفت فیزیکی در سه طبقه با زیربنای 150 مترمربع در زمینی به مساحت 300 مترمربع در حال ساخت است.

وی همچنین با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای ساخت این بنا، از راه اندازی موسسه مبارزه با بیماری سرطان در کاشان در آینده خبر داد.

موسسه خیریه امدادگران عاشورا نور امید حامی بیماران سرطانی از سال 90 در کاشان راه‌اندازی
شده و 699 نفر از خیرین هم‌اکنون با آن همکاری می‌کنند.

نزدیک به 350 نفر بیمار مبتلا به سرطان در شهرستان کاشان وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.