اجرای «طرح هر مادر یک کتاب» در بیمارستان آیت‌الله یثربی

اجرای طرح هر مادر یک کتاب در بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا ـ مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، از اجرای طرح «هر مادر یک کتاب» باهدف گسترش فرهنگ مطالعه شهروندان در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پیام محب، «رضا نعناکار» گفت: این طرح در آستانه سومین سال فعالیت این بیمارستان به‌عنوان «نخستین بیمارستان دوستدار کتاب کشور» اجرایی می‌شود.

نعناکار اعلام کرد: در این طرح به مادرانی که در این بیمارستان فرزندانشان را به‌دنیا می‌آورند، کتاب‌‌هایی با موضوعات آموزشی برای نوزاد و کودک مانند «نکات کاربری در فرزندپروری»، «برایم بخوان»، «مهارت‌های اولیه نوزاد»، «اصول تغذیه مادر و کودک»، «222 نکته برای پدران و مادران»، «ذهن کودک» و … اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی بیمارستان و رسالت فرهنگی این مجموعه درمانی، نهادینه‌شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کارکنان، بیماران و همراهان آن‌ها است.

مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، با اشاره به این‌که اقدامات مهم فرهنگی در این بیمارستان صورت‌گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات کتاب‌خوانی، برپایی 10 نمایش‌گاه فرهنگی و هنری، تجهیز و تکمیل کتاب‌خانه‌ها در قسمت‌های مختلف بیمارستان (کافی‌شاپ، طبقه نخست، رادیوتراپی، طبقه همکف) و وجود بیش از 2 هزار عنوان کتاب بخشی از  فعالیت‌های فرهنگی این بیمارستان است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، اسفندماه ۹۶ به‌عنوان نخستین بیمارستان دوستدار کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.