سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان دستگیر شدند

دستگیری سارقکاشان فردا  – فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان خبر داد.

به گزارش مهر سرهنگ علی پورکاوه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات خودروهای سنگین در سطح شهرستان کاشان، مراتب، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پورکاوه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارقان بنام‌ها ی-ج ۳۵ ساله و س-ع ۳۲ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: طی بازجویی‌های فنی و تخصصی به‌عمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان کاشان متهمان تاکنون به پنج مورد سرقت قطعات از خودروهای سنگین اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی همچنین گفت: در پی سرقت‌های متعدد از محتویات داخل خودروهای پارک‌شده مقابل بانک‌ها و مراکز خرید در سطح شهرستان کاشان، ماموران موفق شدند اعضای باند سارقین بنام م-ب ۱۷ ساله، ع-ن ۳۶ ساله و ح-ع ۳۰ ساله را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کنند.

وی با اعلام دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در کاشان ابراز داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به شهرستان کاشان به یک دستگاه کامیون به مقصد کرج به رانندگی الف-و ۳۸ ساله و سرنشینی الف-ب ۳۵ ساله مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران طی بازرسی از خودرو مذکور موفق شدند مقدار بیش از ۸۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی با بیان این‌که قاچاقچی دستگیرشده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد، افزود: برخورد با عاملان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و با هرگونه عمل مجرمانه به شدت برخورد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.