شناسایی استعدادهای واترپلو در کاشان

استعدادیابی واترپلو در کاشانکاشان فردا ـ رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی واترپلو در کاشان خبر داد.

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌و‌گو با مهر، با اعلام این خبر اعلام کرد: اداره ورزش و جوانان کاشان از جوانان کاشانی در راستای کشف استعداد در رشته واترپلو دعوت می‌کند تا جهت ثبت‌نام به مراکز پیش‌بینی‌شده مراجعه کنند.

سلامیان‌زاده افزود: واجدین شرایط ثبت‌نام در این جشنواره باید کارت بیمه ورزشی داشته و با شنای کرال سینه و شنای قورباغه آشنایی داشته باشند، و حداکثر سن آن‌ها ۱۴ سال باشد.

وی با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا روز ۱۵ بهمن‌ماه است، ابراز داشت: نخستین جشنواره استعدادیابی واترپلو در کاشان ویژه دانش‌آموزان پسر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و استخر امیرکبیر در بعدازظهرها، اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی از همکاری اداره آموزش و پرورش کاشان در این جشنواره خبر داد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج کاشان، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز از دیگر نهادهایی هستند که در برگزاری این جشنواره اداره ورزش و جوانان را یاری می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.