13 میلیارد تومان آزادسازی در منطقه 4 شهرداری کاشان

آزادسازی اراضی در منطقه 4 شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان از آزادسازی اراضی در محورهای امیرکبیر، چهارباغ حیدری و بلوار شهیدان کشمشی در این منطقه در یک سال گذشته خبر داد.

ابوالفضل ساروقیان اظهار کرد: به‌منظور رفع مشکلات ترافیکی و همچنین تسریع در امور اورژانسی و خدماتی این منطقه، در مجموع 98 توافق به متراژ 11 هزار و 622 متر مربع آزادسازی انجام پذیرفته و برای خدمات‌رسانی به شهروندان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که آزادسازی اراضی در محورهای مذکور با اعتبار مبلغی افزون بر 13 میلیارد تومان انجام شده‌است، تأکید کرد: با توجه به قرارگرفتن باغ تاریخی فین کاشان و وجود تپه‌های سیلک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و زیباترین مکان‌های باستانی و تمدنی کشور در این محدوده، آزادسازی‌های انجام‌شده علاوه بر سهولت در تردد شهروندان، تاثیر زیادی در رونق گردشگری شهر کاشان به‌ویژه محور امیرکبیر دارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان تصریح کرد: نظر به این‌که همت و تلاش مدیریت شهری بر افزایش رفاه و اعتماد اجتماعی است، مجموعه مدیران و پرسنل این منطقه کوشیده‌اند تا در حد توان خود برای خدمت‌رسانی به اهالی و عمران و آبادانی منطقه گام بردارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.