اداره تعزیرات نظارت بر واحدهای صنفی را افزایش دهد

عبدالنبی نمازیکاشان فردا  – امام‌ جمعه کاشان ضمن اشاره به نزدیکی به ایام نوروز گفت: اداره تعزیرات باید نظارت بر واحدهای صنفی را افزایش دهد.

به گزارش مهر، عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به سال‌روز انعقاد قرارداد کمپ‌دیوید در ششم بهمن اظهار داشت: این قرارداد در راستای صلح دو کشور اسرائیل و آمریکا در ۴۰ سال قبل به توصیه رئیس‌جمهور وقت آمریکا منعقد شد، اما نتایج آن جدایی دولت از ملت مصر و فروریختن قبح دوستی با اسرائیل شد.

نمازی ضمن تاکید بر استفاده همه‌جانبه از توانایی‌های غرب برای پیشرفت علمی کشورمان ابراز داشت: شاگردی‌کردن برای ما ننگ نیست، آن‌چه ننگ است؛ همیشه شاگردی‌کردن است و بر همین اساس باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کرده و آن‌ها را به کار بگیریم.

امام جمعه کاشان با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز توصیه کرد: شهروندان انصاف را در فروش کالاها مخصوصا کالاهای اساسی رعایت کنند چرا که این انقلاب برای تداوم خود، خون هزاران جوان شهید را تقدیم کرده است و بر همین اساس دادستان و اداره تعزیرات کاشان نیز باید نظارت خود را بر عملکرد اصناف کاشان افزایش دهند.

وی ضمن اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی و آزادی وی پس از ۱۱ روز تاکید کرد: این موضوع حقانیت اسلام و سردرگمی دولت آمریکا را با گذشت زمان در قبال اعتراض‌ها در سرتاسر دنیا نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.