بازرسی وضعیت ایمنی بیش از ۱۰۰ ساختمان در ماه گذشته

بررسی و بازرسی‌های ایمنی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی کاشان در دی‌ماه ۹۷کاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بیش از ۱۰۰ مورد بازدید، صدور دستورالعمل و تاییده ایمنی، بررسی و علت‌یابی آتش‌سوزی، بازدید از نقشه‌ها و صدور اخطاریه از جمله فعالیت‌های این سازمان در دی‌ماه سال‌جاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، محمدمسعود چایچی بازدیدهای ایمنی انجام‌شده از اقامت‌گاه‌های سنتی را ۹ مورد، تجاری۲ مورد، ساختمان‌های مسکونی ۵ مورد، مجموعه نمایش‌گاهی ۱مورد ، ادارات ۴ مورد، کارگاه‌های صنعتی ۴ مورد، تجاری_ اداری _ مسکونی ۱ مورد، مسکونی _ تجاری ۱ مورد و بهداشتی درمانی را  ۷ مورد برشمرد.

چایچی افزود: بازدید نقشه‌ها از اماکن تجاری، مسکونی، صنعتی، جایگاه عرضه سوخت و مسکونی _تجاری ۱۵ مورد بوده است که در قسمت بررسی و علت‌یابی آتش‌سوزی، با توجه به برخی حوادث و تاییدیه آتش‌سوزی و صدور گزارش علت آتش‌سوزی‌ها، تعداد ۱۷ مورد توسط کارشناسان مورد کارشناسی قرارگرفته و تاییدیه و گزارش علت صادر گردیده است.

به گفته وی؛ صدور دستورالعمل‌های ایمنی برای ۲ مورد از اقامت‌گاه‌های سنتی، ۱ مورد تصرفات تجاری، ساختمان‌های مسکونی ۱ مورد، ادارای ۱ مورد، صنعتی ۲ مورد، اماکن تفریحی ۲ مورد، ۱ مورد نمایشگاه عرضه کالا، مراکز فرهنگی ۱۰مورد، مسکونی_تجاری ۲ مورد و مسکونی _ تجاری _ اداری ۱ مورد از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در این ماه است.

وی در ادامه اضافه کرد: صدور ۱۱ مورد تاییدیه ایمنی جهت اماکن تجاری، اقامت‌گاه‌های سنتی، ساختمان‌های مسکونی از دیگر اقدامات انجام‌گرفته این بخش در این ماه بوده است.

چایچی در پایان خاطرنشان ساخت: اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث، پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امیدواریم در سال جدید شاهد کمترین آمار حوادث و آتش‌سوزی‌ها باشیم و همشهریان عزیز همواره در صحت و سلامتی به سر ببرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.