ذوالفقار کاشان در اصفهان بر ستاره سرخ کاشان پیروز شد

کاشان فردا – در مرحله دوم از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیدار معوقه هفته پنجم، ذوالفقار کاشان در ورزشگاه تختی اصفهان بر همشهری خود ستاره سرخ کاشان پیروز شد.

به گزارش کانال لیگ دسته سوم، دیدار دو تیم ذوالفقار و ستاره سرخ کاشان از هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور که از جمعه گذشته و ورزش‌گاه ناصر فکری کاشان به امروز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه و ورزش‌گاه تختی اصفهان موکول شده بود لحظاتی پیش با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوالفقار به پایان رسید.

در این دیدار ستاره سرخ ابتدا در نیمه نخست به گل برتری دست یافت، اما نتوانست گل زده و برتری خود را حفظ کند و در ادامه با دریافت ۲ گل مغلوب این دیدار شد.

با این نتیجه ذوالفقار از ۵ بازی با ۳ برد، ۲ مساوی و ۱۱ امتیاز به رده دوم جدول گروه دوم صعود کرد و ستاره سرخ از ۵ دیدار بدون برد، با ۲ مساوی، ۳ باخت و ۲ امتیاز به رده ۹ و یکی مانده به آخر جدول گروه سقوط کرد.

دیدار تیم ذوالفقار کاشان و داریی بندرگز از هفته ششم این‌ رقابت‌ها که قبلا زمان آن چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه و در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان اعلام شده بود، به شنبه ۱۳ بهمن‌ماه موکول شده و محل برگزاری آن بعدا اعلام خواهد شد.

همچنین زمان برگزاری دیدار تیم‌های ستاره سرخ کاشان و آریا سنگسر سمنان که پیش از این چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه اعلام شده بود، به شنبه ۱۳ بهمن‌ماه موکول، و در ورزشگاه ولایت سمنان برگزار خواهد شد.

ذوالفقار با غلبه بر ستاره سرخ فاتح شهرآورد سفید‌شهری‌ها شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.