سومین گردهمایی رزمندگان کاشان و آران و بیدگل

سومین گردهمایی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس کاشان و آران و بیدگل در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.  به گزارش مهر، دیدار و تجلیل از ایثارگران، نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آسیب‌شناسی از جمله اهداف این گردهمایی اعلام شده است که در پیش‌ازظهر پنج‌شنبه ۱۱ بهمنماه از ساعت هشت الی ۱۳ در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.  سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از جمله سخنرانان این گردهمایی است و پس از آن سردار سید اصغر ابن‌الرسول با موضوع نظام مدیریت یکپارچه به ایراد سخنرانی می پردازد.  همچنین حمیدرضا فهیمی‌تبار رزمنده و استاد دانشگاه کاشان با موضوع تطبیق ناروای روایات بر صحنه‌های دفاع و سرهنگ بازنشسته اکبر مسجدی نیز با موضوع نقش نیروی دریایی سپاه در دفاع مقدس سخنرانی می‌کنند.  سخنرانی سرهنگ بازنشسته اسدالله محمدی با موضوع جنگ نوین و محمدرضا درخشان‌پور با موضوع آسیب‌شناسی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم است.  در نشست نخست این گردهم‌آیی اعلام شده بود که قرار است اسناد دقیق دفاع مقدس و نقش نیروهای کاشان و آران و بیدگل در قالب دو لشگر امام حسین نجف اشرف اصفهان در جنگ ۸ ساله به استناد منابع موثق برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌ها مکتوب و مستند شود.کاشان فردا – سومین گردهمایی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس کاشان و آران و بیدگل در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، دیدار و تجلیل از ایثارگران، نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آسیب‌شناسی از جمله اهداف این گردهمایی اعلام شده است که در پیش‌ازظهر پنج‌شنبه ۱۱ بهمنماه از ساعت هشت الی ۱۳ در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از جمله سخنرانان این گردهمایی است و پس از آن سردار سید اصغر ابن‌الرسول با موضوع نظام مدیریت یکپارچه به ایراد سخنرانی می پردازد.

همچنین حمیدرضا فهیمی‌تبار رزمنده و استاد دانشگاه کاشان با موضوع تطبیق ناروای روایات بر صحنه‌های دفاع و سرهنگ بازنشسته اکبر مسجدی نیز با موضوع نقش نیروی دریایی سپاه در دفاع مقدس سخنرانی می‌کنند.

سخنرانی سرهنگ بازنشسته اسدالله محمدی با موضوع جنگ نوین و محمدرضا درخشان‌پور با موضوع آسیب‌شناسی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.