ترافیک وزیر و وکیل در کاشان

ترافیک وزیر و وکیل در کاشانکاشان فردا – آنقدر وزیر به کاشان آمده، که بعید نیست کاشان برای استقبال از وزرا که یکی پس از دیگری وارد می‌شوند، استقبال‌کننده کم بیاورد.

البته خوشبخاته برخلاف پیش‌بینی هواشناسی کاشان، هوا دیروز و امروز خیلی سرد نبود و این دختربچه‌هایی که قرار است لباس محلی بپوشند و با اهدا دسته گل مثلا بگویند: جناب آقای جهانگیری وزیر محترم راه و شهرسازی به کاشان شهر نخستین‌های جهان خوش آمدید، نیازی نیست کت کس دیگر را بپوشند تا سوژه جهانی شویم.

گفتم جهانگیری وزیر راه، اشتباه گفت. آدم در شرایط عادی هم اشتباه می‌کند حالا که وفور وزیر و وکیل است که دیگر طبیعی است و آدم یادش می‌رود آن‌که یکی دو هفته پیش آمد و رفت، وزیر نبود، مبصر کابینه است و وزیر راه که ظاهرا امروز کاشان تشریف دارند، آقای «محمد اسلامی» است که تازه جانشین آخوندی شده‌است.

حالا من مرده و شما زنده، اگر این سفر آقای وزیر باعث شد که تا ۱۰ سال آینده محور خطرخیز کاشان ـ برزک به‌سازی شود، یعنی حضور وزرا در شهر کار درستی است، و الا هزینه این سفر‌ها را هم باید دولت بدهد و طبعا از جیب خودش نمی‌دهد. یعنی جیبی ندارد که بدهد.

بیشتر بخوانیم:
+ «زیرگذر کاشان» ایمن و روان‌سازی ترافیک را به ارمغان می‌آورد

باری حدود دو دهه پیش کاشان در کابینه یک وزیر مقتدر داشت به نام «حسین محلوجی» که علاوه بر اقتدار، با اکثر وزرا هم رفیق گرمابه و گلستان بود. از طرفی با «محمود جمالی» نماینده وقت کاشان هم رفاقت نزدیک حتی در حزب و جناح داشت. بعید می‌دانم دیگر در دوره‌ای اتفاق بیفتد که به اندازه آن دوره کاشان از نطر عمرانی و اجتماعی رشد داشته باشد. این در حالی بود که آقای محلوجی به جایی این‌که هرینه بتراشد برای سفر وزیر به کاشان، به آن‌ها می‌گفت ببینید چه کاری می‌توانید برای شهرم انجام دهید. کاشان نمی‌خواهد بیایید.

البته منکر هم نمی‌شویم که شاید اغلب این وزرا در بازه‌های زمانی خاص مهمان آقای محلوجی و کاشان هم بوده‌اند، اما بدون تشریفات و بوغ و بلندگو و تلگرام و …

ما که بخیل نیستیم، کاشان رشد کند، آران و بیدگل رشد کند، اصلا همین نصرآباد خودمان رشد کند. مگر بد است؟ مگر نصرآباد یا به قولی «سفیدشهر» رشد کند، برای «نوش‌آباد» ضرر دارد؟ کی گفته سود یکی لزوما ضرر دیگری است؟ نه سود برای همه است. اما مهم این است که سود باشد در آمدن وزیر و وکیل و استاندار.

وزیر و وکیل و استانداری که کار بکنند و سود داشته باشند روی چشم ما هستند کاشان بیایند یا نیایند. حالا ما صبر می‌کنیم ببینیم این‌همه وزیر که آمدند به اندازه یک دهم آن‌همه وزرا که در زمان آقای محلوجی نیامدند کار خواهند کرد یا نه؟

کانال کاشان

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.