دریافت فرانشیز از بیماران تحت‌پوشش تامین اجتماعی منتفی شد

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکیکاشان فردا – سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و وزارت تعاون اجرای طرح دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی منتفی شد.

سعید نمکی در حاشیه  گشایش و بهره‌برداری از چهار طرح بهداشتی و درمانی در آران و بیدگل در گفت‌و‌گو با مهر اعلام کرد: امسال طرح تحول سلامت با تامین اعتبار مورد نیاز به صورت کامل با اولویت‌های کاهش پرداخت از جیب مردم، حمایت از بیماران خاص و در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای مناطق محروم بدون وجود مشکلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای اجرای نظام تحول سلامت تامین شده است، ابراز داشت: با وجود تحریم‌های دشمنان مشکلی بابت خرید تجهیزات پزشکی و تامین دارو نداریم.

نمکی تصریح کرد: برای کاهش و کنترل بیماری‌های واگیردار، طرح بسیج همگانی وزارت بهداشت بعد از دهه فجر در کشور اجرا می‌شود.

سرپرست وزارت بهداشت، از اولویت تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی کشور تا پایان سال ۹۸ خبر داد و افزود: دو بیمارستان امام حسن (ع) و ثامن‌الحجج آران و بیدگل نیز در این اولویت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به تازگی اعلام کرده بود از ابتدای اسفندماه پبش‌رو، از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که در بیمارستان بهشتی بستری شوند، فرانشیز دریافت می‌شود.

بیمارستان بهشتی کاشان دو دهه پبش متعلق به سازمان تامین اجتماعی بود و پس از انتقال مدیریت آن به دانشگاه علوم پزشکی کاشان، قرار بود بیمه‌شدگان تامین اجتماعی طبق روال قبل در آن رایگان بستری شوند تا بیمارستانی برای تامین اجتماعی کاشان ساخته شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.