بازدید سرپرست وزارت بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بقیةالله

بازدید وزیر از بهداشت از ساختمان در حال ساخت بقیة‌الله کاشانکاشان فردا – سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان در حال ساخت بقیه‌الله (عج) کاشان دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه دکتر سعید نمکی تاکید کرد: به هر میزانی که خیرین سلامت در ساخت بیمارستان مشارکت کنند، وزارت بهداشت نیز به همان میزان کمک می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این بازدید گفت: ساخت بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) با توجه به قرارگرفتن این منطقه در محور ترانزیت شمال – جنوب کشور ضروری است و از این رو با اضافه شدن 6 هکتار زمین دیگر، مساحت آن هم‌اکنون به 10 هکتار افزایش یافته است.

دکتر حسین نیک‌زاد، طراحی اتاق‌های این بیمارستان را 2 تخت و یک تخت‌خوابی عنوان کرد و افزود: قرارشده تا در قالب این طرح، ساختمانی با زیربنای 35 هزار مترمربع ساخته شود، اما منابع مالی وزارت بهداشت محدود است و نیازمند کمک خیرین و مردم هستیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان، به هزینه ۱۴۰ میلیارد تومانی ساخت این بیمارستان اشاره کرد و از نیکوکاران منطقه کاشان خواست در حد توان به اجرای این طرح کمک کنند.

نیک‌زاد تصریح کرد: هم‌اکنون تنها مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی، مردم شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، دلیجان، کاشان و نطنز را زیر پوشش دارد و در مواردی شهرستان‌های دلیجان، محلات، خمین، گلپایگان و نائین نیز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.