دیدار پرگل ذوالفقار و دارایی بندرگز مساوی به پایان رسید

تیم فوتبال ذوالفقار کاشان حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال کشورکاشان فردا – در ادامه دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور و از دیدارهای عقب‌افتاده هفته ششم، بعدازظهر امروز دو نمایند کاشان حاضر در این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

به گزارش کانل لیگ دسته سوم، در ورزش‌گاه رفاه کارگران کاشان، ذوالفقار میزبان دارایی بندرگز  صدرنشین گروه بود.

در این دیدار نماینده کاشان در دقیقه ۲۵ بازی با گل «امیر سواری» از مهمان خود پیش افتاد، اما ۱۰ دقیقه بعد گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد.

نیمه نخست با همین نتیجه می‌رفت به پایان برسد که در دقیقه ۴۵ ذوالفقار صاحب یک پنالتی شد و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک سود نماینده کاشان به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم ذوالفقار گل سوم را به ثمر رساند، اما ۱۰ دقیقه بعد و در فاصله‌ای کم، دو گل از مهمان خود دریافت کرد و بازی مساوی شد.

در دقیقه ۴۰ نیمه دوم نیما اسکندزاده گل چهارم را به ثمر رساند و ذوالفقار با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف خود پیش افتاد، اما لحظاتی بعد دارایی بندرگز گل خورده را جبران کرد تا بعد از ۹۰ دقیقه تلاش و پس از ردوبدل شدن ۸ گل مساوی به پایان برسد.

دیدار ستاره سرخ با آریا سنگسر سمنان هم با نتیجه مساوی بدون گل در مهدی‌شهر به پایان رسید.

با این نتیجه ذوالفقار کاشان، از ۶ بازی، با ۳ برد، ۳ مساوی، بدون باخت و با ۱۲ امتیاز بعد از داریی بندرگز در رده دوم جدول گروه دوم مرحله دوم این رقابت‌ها قرار دارد. و ستاره سرخ در رده یکی مانده به آخر گروه.

جدول رده‌بندی گروه ۲ لیگ دسته سوم فوتبال کشور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.