ورود بدون اطلاع استاندار مرکزی به بخش نیاسر کاشان

مشهد اردهال خط مرزی حوزه استحفاظی استان مرکزی و اصفهان
عکس از ویکی‌پدیا

کاشان فردا ـ کانال با حبرنگاران از ورود سرزده استاندار، فرماندار (احتمالا اراک) و بخشداران استان مرکزی به بخش نیاسر کاشان خبر داده و از قول سرپرست بخشداری نیاسر، این ورود سرزده را باعث آزرده‌شدن مردم منطقه اعلام کرده‌است.

فرماندار کاشان به خبرنگار این کانال گفته است:  «بله وارد حوزه استحفاظی کاشان شدند و ما هیچ اطلاعی نداشتیم. اصولا باید اطلاع می‌دادند.

به نوشته این کانال این مدیران اجرایی استان مرکزی که در همسایگی استان اصفهان و شهرستان کاشان قرار دارند، تا ورودی شرکت باریچ اسانس و چهارراه نشلج آمده‌اند.

«علیرضا قطبی» سرپرست بخشداری نیاسر نیز گفته: «این ورود سرزده باعث آزرده‌شدن مردم منطقه در آستانه جشن انقلاب شد.»

سفر هر مقام اجرایی به هر نقطه‌ای هیچ اشکالی ندارد، اما سفر در کسوت مدیریت، آن‌هم مدیریت کلان یک استان بنابر قاعده باید با اطلاع و هماهنگی مدیریت اجرایی منطقه مقصد صورت بگیرد که ضمن انجام تشریفات رسمی پذیرایی و اداری، مقصود سفر نیز از قبل مشخص‌شده باشد.

سفر مدیر کلان یک استان با هیئت همراه به استان دیگر بدون اطلاع و هماهنگی و به شکل سرزده می‌تواند قضاوت‌ها و نیت‌خوانی‌هایی منفی به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی، یکی دو بار در اظهاراتی خلاف تدبیر و قانون مدعی انضمام مشهداردهال به دلیجان شده بود. و این حضور بدون اطلاع استاندار می‌تواند نیت‌خوانی‌هایی در این مورد را در پی داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.