اداره ورزش و جوانان، مانع توسعه ورزش در کاشان

کاشان فردا _ خیلی به قولی «تیشه روبه‌خود» یا خودبزرگ‌پندار بر اساس توهم نیستم. خیلی شفاف معتقدم که هنر نزد ایرانیان فقط نیست. همه جهان هم به سهم خود هنرمند دارند.

بر این اساس معتقد هم نیستم که کاشان مرکز دنیا و نخستین است. اما معتقدم به اندازه خودمان پتانسیل و ظرفیت و مهارت داریم که اگر برخی موانع نباشد، این پتانسیل قابل بروز و ظهور هم هستند.

مثالی بزنم: سال‌ها پیش که تازه قرارشده بود ورزش در کل کشور تکانی بخورد و فقط محدود به پایتخت نباشد، تیم فوتبالی به نام برق شیراز وارد لیگ آزادگان شد.

دوستی نقل می‌کرد رفته بودیم شیراز. تمام اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی شیراز یا پلاکارد‌های دست‌نوشته اما به خط خوش، تقویم بازی‌های این تیم را اعلام کرده و مردم و سازمان‌های دولتی شیراز از همه پتانسیل خود برای تقویت این تیم در لیگ کشوری استفاده می‌کردند.

اما در کاشان ما، مردم همه علاقه دارند بدانند در ورزش این شهر چه خبر است؟ و اگر کاری از دستشان بر می‌آید برایش انجام دهند. اما اداره ورزش و جوانان این شهر که باید یکی از قوی‌ترین اداره‌های شهر باشد، فِشِل، جامانده در عهد بوق و باری به‌هر جهت هست و نه تنها کمکی به ورزش و جوانان این شهر نیست که مانع هم هست.

😊حالا به قول خَید گُف: چُطُو؟
عرض می‌کنم.

مسئول روبط عمومی این اداره باید دستکم به ساز‌وکارهای ابتدایی رسانه‌ای آگاه باشد تا بتواند اخیار این اداره را پوشش دهد. غیر از این است؟ حالا به صفحات اجتماعی این بنده خدا سر بزنید، همه #هشتگ‌‌هایش ناقص است.

یعنی فقط نام خود را هشتگ می‌کند و بلد نیست که با یک خط فاصله نام خانوادگی خود را هم به این هشتگ الصاق کند یا به قولی بچساند. گرفتید چی می‌گَم؟

اما شاید بگویید ملانقطی مته بر خشاش گذاشته‌ام، نه خیر یه سری هم به سایت این اداره بزنید، همه خبر‌ها کپک‌زده و بیات است. یعنی زمانی روی خروجی این سایت قرار گرفته که برق شیراز از کاشان رفته است و دیگر تماشاگری در ورزشگاه نیاز نداریم.

این‌را که نوشتم، قبلا بارها و بارها حضوری گفته و یادآوری کرده‌ایم، اما باور کنید مرغ آقای سلامتیان‌زاده یک پا دارد که کاری برای ورزش کاشان نکند.

کانال کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.