مدیریت در آموزش و پرورش اصفهان به زنان واگذار شود

عباس رضایی استاندار اصفهان خواستار واگذاری مدیریت به بانوان شدکاشان فردا ـ  استاندار اصفهان از مدیرکل آموزش و پرورش استان درخواست کرد مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش را به زنان واگذار کند.

به گزارش مهر،‌ عباس رضایی عصر شنبه در همایش زنان محور مقاومت و توسعه گفت: در زمان حضور خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان شهید بهشتی صرفاً از وجود خانم‌ها برای اداره آن استفاده شد چرا که این پتانسیل قوی در خانم‌ها بود و ظرفیت زنان را در حوزه‌های مدیریتی بسیار بالا دیدیم.

وی با تأکید بر این‌که زنان پایه‌های توسعه جامعه در ابعاد مختلف هستند، افزود: اعتقاد ما بر این است که زنان در چنین برهه حساسی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی باید به کمک مردان بیایند و کشور را از این وضعیت نجات دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم زمینه اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در وزارت کشور بیشتر باشد چرا که پتانسیل زنان جامعه ما ظرفیت با اهمیتی است.

وی گفت: عزم همه مسئولان در طول سال‌های گذشته بر این بوده است که از حضور نیمی از جمعیت که زنان هستند در جامعه استفاده کنند تا به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

معاون امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز گفت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی در خانواده امروز لازم است در مدیریت اقتصادی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده کنند.

سهیلا اثنی عشران اظهار داشت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی در خانواده امروز لازم است در مدیریت اقتصادی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف توجه داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده کنند.

وی افزود: درصد تحصیلات عالیه زنان و دختران ما در طول سال‌های گذشته همچنان رو به رشد بوده که این خود نویدبخش آینده‌ای روشن در حوزه زنان است.

 آموزش و پرورش کاشان در طول ۴۰ سال گذشته با مدیریت مردان اداره می‌شده در حالی که بانوان مدیر و با استعدادی در کاشان و در بدنه آموزش و پرورش حضور داشته‌اند.

برای نخستن‌بار مدیریت بهزیستی کاشان از چند سال پبش به یک بانو سپرده شده و رضایت‌مندی از مدیریت ام‌البنین منقی قابل توجه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.