باند دوم جاده جوشقان قالی – میمه به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از باند دوم جاده جوشقان قالی به میمه در کاشانکاشان فردا – باند دوم جاده جوشقان – میمه در کاشان با حضور حجت الله غلامی معاون عمرانی استانداری اصفهان و علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مهر، غلامی در حاشیه این آیین ضمن اشاره به بازدیدهای قبلی و سفر وزیر راه و شهرسازی به کاشان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به مشارکت خیران در پروژه‌های این وزارت‌خانه تاکید داشته و تلاش دارد تا شرایط برای مشارکت خیران در این حوزه به سهولت انجام شود.

وی با اشاره به مغفول‌ماندن حضور خیران در پروژه‌های وزارت راه افزود: حضور خیران در این حوزه کمرنگ دیده می‌شود به نحوی که این پروژه چهارمین پروژه حوزه وزارت راه بوده که با مشارکت خیرین در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران استاندار اصفهان اعلام کرد: نخستین پروژه جاده کاشان به قمصر، محور مواصلاتی رامشهر به ابرکوه دومین پروژه، سومین پروژه دهق به میمه و چهارمین پروژه نیز جوشقان به میمه است که امروز به بهره‌برداری رسید.

باند دوم جاده جوشقان به میمه به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با همکاری شهرداری جوشقان، خیرین و اداره راهداری چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه به بهره‌برداری رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.