۲ تساوی برای ۲ نماینده کاشان در سفیدشهر و اهواز

لیگ دسته سوم فوتبال کشورکاشان فردا – در هفته هفتم از مرحله دوم دیدارهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور و از گروه ۲، نمایندگان کاشان امروز در سفیدشهر و اهواز به میدان رفتند که نتیجه هر دو بازی مساوی بود.

به گزارش کانال لیگ دسته سوم، ستاره سرخ کاشان در ورزش‌گاه شهید کوچکی سفیدشهر، میزبان نفت ایرانیان بود که در دقایق ابتدایی بازی یک گل از حریف خود دریافت کرد. اما در میانه‌های بازی گل خورده را جبران کرد.

از اواسط نیمه دوم نفت ایرانیان به گل دوم خود دست یافت. بازی می‌رفت با همین نتیجه تمام شود که ستاره سرخ گل خورده را جبران کرد و نهایتا بازی دو تیم انتهای جدولی گروه ۲ با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

در دیدار دیگر، ذوالفقار کاشان امروز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی ملی اهواز به دیدار این تیم رفت که بازی در پایان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

جدول رده‌بندی گروه ۲ لیگ دسته ۳ فوتبال کشور

بر اساس برنامه‌ی اعلام شده، در هفته هشتم این دیدارها، چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ذوالفقار کاشان در ورزشگاه کارگران کاشان میزبان هیرکانی چالوس است، شهدای دهنو در ورزشگاه تختی آران و بیدگل میزبان شهرداری آستارا، و ستاره سرخ کاشان در ورزشگاه تختی شوش به دیدار استقلال شوش می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.