پلیس فتا تلاش خود را برای امنیت فضای مجازی به‌کار گرفته است

سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهانکاشان فردا – جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می کند و تاکنون باندهای مختلفی از مجرمان فضای مجازی دستگیر شده‌اند.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین حسین‌زاده ظهر پنج‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان تصریح کرد: نیروی انتظامی معتقد است که فضای سایبری فضای خاصی است و برای وجود امنیت در این فضا، افزایش سواد رسانه‌ای شهروندان لازم است و این مهم تلاش تمامی مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ۴۵ میلیون نفر کاربر فضای مجازی در کشور وجود دارد، افزود: در شهر کاشان با توجه به جمعیت جوان و رشد و توسعه در این چهار دهه تعداد کاربران فضای مجازی رشد قابل توجهی داشته است و پلیس فتای استان اصفهان نیز تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت این فضا به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری باندهای مختلف مجرمان فضای مجازی خبر داد و ابراز داشت: پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می‌کند و مقابله با مجرمین سابقه‌دار را نیز در اولویت کاری خود قرار داده و به لطف خدا دستاوردهای خوبی داشته است.

ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان در ۴۰ هکتار و دو هزار متر زیربنا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دو طبقه با مشارکت خیرین امنیت‌ساز طی دو سال در بلوار امام رضا احداث و تجهیز می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.