امروز معادلات دشمنان ایران بر هم خورده است

عبدالنبی نمازیکاشان فردا  – امام جمعه کاشان ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوگویان است.

به گزارش مهر، عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز بیعت همافران ارتش رژیم شاهنشاهی با امام راحل اظهار داشت: بهمن ۵۷ حکومت نظامی شدیدی در کشور حاکم شده بود به نحوی که تجمع دو نفر و یا بیشتر دستگیری افراد را در پی داشت، اما امام راحل این وضعیت را غیرقانونی دانست و به مردم اعلام کرد در خیابان‌ها بمانند.

وی ضمن اشاره به حضور ژنرال هایزر در ایران به منظور ایجاد کودتا ابراز داشت: به لطف خدا این ژنرال آمریکایی دست خالی به کشور خود بازگشت و در ایجاد کودتا ناکام ماند و در روز ۱۹ بهمن همافران ارتش رژیم شاهنشاهی با امام راحل بیعت کردند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) در اواخر عمر مبارکشان در مقطعی از زمان تا به حدی گریستند که محاسن‌ِشان از اشک چشم خیس شد و علت این‌گونه گریستن را نحوه شهادت حضرت زهرا (س) اعلام کردند چرا که آن حضرت تا آنجا مظلوم هستند که زمان و محل تدفین‌ِشان مخفی و نامعلوم است.

وی ضمن تاکید بر شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز معادلات دشمنان ایران بر هم خورده است و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ و هم پیمانانش خواهند زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.