هواپیمای حامل بازیکن سقوط کرد، باشگاه فروشنده پول می‌خواهد

امیلیانو سالا، مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی باشگاه نانت فرانسه که در سقوط هواپیما جان مردکاشان فردا – باشگاه نانت فرانسه از باشگاه کاردیف بریتانیا خواسته است تا هر چه سریع‌تر نخستین قسط انتقال بازیکن درگذشته، امیلیانو سالا را پرداخت کند.

به گزارش یورونیوز فارسی، هواپیمای حامل امیلیانو سالا، مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی باشگاه نانت فرانسه که برای پیوستن به باشگاه کاردیف در ولز به بریتانیا می‌رفت، دوشنبه، در کانال مانش ناپدید شد. این مهاجم باشگاه نانت در آخرین پیغامی که برای خانواده‌اش فرستاد نوشته بود که جت اختصاصی مالک باشگاه کاردیف ولز در حال سقوط است.

باشگاه کاردیف اعلام کرده که نامه تهدیدآمیز باشگاه نانت را سه‌شنبه دریافت کرده است. در این نامه آمده است که اگر باشگاه کاردیف به تعهدات مالی خود پایبند نباشد، علیه کاردیف طرح دعوی قضایی خواهد کرد.

خواسته باشگاه نانت برای دریافت نخستین قسط انتقال این بازیکن که مبلغی معادل ۵ میلیون پوند است، از دیدگاهی قانونی منطقی است، اما مقامات باشگاه کاردیف می‌گویند با توجه به حادثه پیش‌آمده و ناپدیدشدن امیلیانو سالا در کانال مانش، از درخواست باشگاه نانت شگفت‌زده‌اند.

مقامات باشگاه کاردیف معتقدند ابتدا باید زوایای تاریک حادثه سقوط هواپیما روشن شود. آن‌ها پرداخت قسط نخست را منوط به پایان تحقیقات اعلام کرده‌اند.

امیلیانو سالا دو روز قبل از حادثه مرگ‌بار سقوط هواپیما، قراردادی را با باشگاه کاردیف امضاء کرده و به نانت بازگشته بود تا با هم تیم‌هایش خداحافظی کند. در سفر بازگشت به کاردیف، هواپیما سقوط کرد و سالا هرگز به باشگاه کاردیف نرسید. با این‌حال چون قرارداد قبل از مرگ وی‌ امضاء شده، و او توسط باشگاه کاردیف تحت‌پوشش بیمه قرارگرفته بود، باشگاه نانت می‌تواند خواستار پرداخت نخستین قسط انتقال بازیکن مهاجمش باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.